Dygnyrt 35+2 de sancilandim ilaçlarla 35+5 e kadar sancıyla.bekledim ve o gün doğurdum 35+5 ti çok şükür küveze girmedi kilosu iyiydi ciğer geliştiricide vurulmustum sorun olmadı aynu anda doğum yaptığın 40.haftalik bebek küveze girdi biraz bebeğe bağlı canım ama korkma artık doğabilir sorun olmaz endişe yapıp bebeğine de stres e sokma doğacağı yoksa bile gelir