Ebru_ebru 31+6 haftalığım bugün iftar için misafir vardı saat 9 dan beri ayaktayım şimdi işim bitti uzandım belim bacaklarımı hissetmiyorum koltukta kaldım öylece kalkamıyorum magnezyum da aldım başka öneriniz var mı? Ölüyorum sanırım 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
usenmedimyaptimbirvelet Ebru_ebru parol için. Bende öyle oldum yattığım yerde kaldım orda da uyuyakalmışım geçti kendiliğinden
Senanur07 Ebru_ebru ben 32. Haftamdayım normalde iftar masaları kurup misafir ağorlamayı çok severim ama bu ramazan kendi anne babamı bile çağırmıyorum açıkçası. Bence sizde biraz kendinizi düşünün yorulmayın keyfinize bakın
Ebru_ebru AnayimBenAna_ Bu çok iyi ders oldu açıkçası dedim söylerim ama gelmezler diye düşündüm bir de herşeyi de tek başıma yapınca şuan sızıdan oturdum ağlıyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Ebru_ebru Senanur07 Çok doğru canım daha kendime gelemedim uyumadım hiç bacak bel ağrısı geçmedi 🤦🏼♀️