kızlar merhaba kasım ayında kimyasal gebelik geçirdikten sonra ocak ayına kadar adetim gelmedi doktora gittim 25 ocakta adet oldum . Ve pcos olduğumu öğrendim, takviye vs yazdı. 4 Martta doktor kontrolüne gittim yine adetim gelmedi diye hamile olduğumu öğrendim.
4 mart 30
6 mart 88
8 mart 160
ve cumartesi günü kontrole gel dedi, geç döllenmemi sizce? bu şekilde geç döllenme yaşayan varmı?