feyzaa34 Merhaba ben gebelikten önce ağır bir tansiyon ilacı kullanıyordum, o yüzden alfamete döndük gümde 4 tane içiyorum anca dengeliyor. Gebelikte zararsız veya en az zararı olan tansiyon ilacı bu olduğu için kullanmak durumundayız. Doğumum şu an için normal 35 haftalığım. Kesinlikle ilacını düzenli iç. Tansiyon yüksekliği çok kötü sonuçlara yok açabilir