2 gün önce spinal anestezi ile ameliyat oldum. Odaya gelince çok sıcak olduğu için kalın giyinmedim. Daha hastaneden çıkmadan omzumdan yayılan müthiş acı verici bir ağrıyla karşılaştım. Öyle bir ağrı ki kalbim sıkışıyor, sağ tarafıma yatamıyorum. Hadi yattım asla kalkamıyorum ve nefes alamıyorum. Acıdan kıvranarak ağladım. İnanılmaz üzgünüm. Doktor olabilir böyle şeyler dedi kas gevşetici verdi. Ebeler anestezi yan etkisi geçer dediler. Bu ağrı gerçekten geçer mi? Çok korkuyorum kalıcı olur diye bebeğimi adam akıllı kucağıma alamadım.