elifkarakuss dediğim gibi o haftalarda az hissetmek normal, hiç hissetmiyorsan sıkıntı. Kahve iç tatlı ye soluna yat minik minik hissedersin. Bak mesela şuan ben 27+2 oldum bazen öyle sert hissediyorum ki dışarıdan resmen göbeğim şişip iniyor, ama bazen de sadece karıncalanma gibi hissediyorum, ya da seyirme gibi ☺️ O haftalarda normal, sen onu harekete geçirecek şeyler ye iç sonra takip et canım