Baharayba bizde 38+2 deyiz çatı muayenesini dün oldum nst de sancim çıktığı için yaptı doktor açılma falan yok dedi yalancı sancilarim başladı artık ne zaman gelir bilinmez çatı muayenesinden sonra baya korktum çok kastigim için acidigina eminim sezeryana alsalar ne güzel olur diye düşündüm ama Rabbim en iyisini bilir en hayırlı olanı nasip etsin hepimize amin. )))