tugcesakir33 bende geçen hfta protein kaçağı ve idrarda enfeksiyon riskinden dolayı erken doğum teşhisinden hastanede kaldım bir gece sabaha kadar müdahale edildi ve çok şükür ikinci gün eve döndüm . Evde ilaç tedavisi verildi , kültür testi yapıldı ve bol su içmem söylendi çok şükür şimdi daha iyiyim. İdrarda protein çıkması gebelik zehirlenmesine neden olabiliyormuş doktor düzenli olarak tansiyonumu ölçmemi istedi ve şekerime baktı . Tansiyonunuz yüksek değilse akciğer enzimleriniz normalse sorun yok ama yüksek ise gebelik zehirlenmesi tehtidi olabilir . Tabi sonuçlarınıza göre doktorunuz sizi yönlendirir muhakkak.