Aslihanfindik ay cevaplamışsınız görmedim bende Batuhan hocaya gidiyorum ama doğumu özelde yapacam cebecinin personeliyim ama ordan memnun değilim o yüzden istemedim sizin nasıldı hep asistanlar ve internler var alttan muayeneleri olsun davranışları olsun hep azarlar gibi hijyen sıfırdı ben o yüzden vazgeçtim ordan