ayseeeemoyku Arkadaşlar selam ay sonu anlaşmalı olarak iş yerinden çıkıyorum 1.5 senedir çalışıyorum , ihbar ve kıdem tazminatım yatacak , ağustos ayında yıllık iznim vardı onunda parasını alacak mıyım? Bilen varmı
crazyymom ayseeeemoyku evet normal brüt hesabınızla kaç gün izniniz varsa ona göre izin günleriniz için o brutte paranız yatar
ayseeeemoyku deniz_95 aa çok teşekkürler , yine brüt ücretten günlük hesaplama mı olacak 10 günlük mesela