Kızlar 33 haftadayız doğuma az kaldı ilaç kullansam da kan değerim düşük çıkıyor iki defa kan ilacımı değiştirdim ne yaparsam yapayım içtikten sonra kusturuyor doktoruma söyleyince başka ilaç verelim diyor ilaç değiştiriyor ama yok yine aynı.. 3.sezaryenim olacak doğumda çok kan kaybedeceksin bu kansızlık seni kötü eder diyorlar 🥺. Ne yapmalıyım bilmiyorum ilaçlar mahvediyor beni ona rağmen kullanıyorum ama yükselmiyor. Başınıza geldi mi nasıl yükselir bu kan değeri ?