buse76 hiç korkulacak bi yanı yok bizde çok araştırdık ameliyat öncesi kimi ameliyat işe yarıyor dedi kimi hiç fayda etmedi dedi ama ilk önce eşimin sağlığı önemliydi ilerleyen zamanlarda ağrı sızı olmaya başlıyodu hatta kadın doğum doktoru bile tüp bebeğe başvurun demişti bize değerler o kadar kötüydü ama üroloji doktorumuz sağolsun çok ilgilendi moral verdi süreci anlattı asla olumsuz konuşmadı iyi ki de olmuş ameliyatı sizde içinizi ferah tutun rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🙏