Selam kızlarr. Şuan 10 haftalık hamileyim ve hamile kalmadan önce de alerjik bir bireydim. Evdeki her ama herrrr şeye alerjim var. Halı perde koltuk kumaş toz akarlar küf mantarı hamam böceği ne ararsanız her şeye alerjim var. Hamile kalmadan önce alerji ilacı kullanıyordum hamile olduğumu öğrendikten sonra ilacı bıraktım ve doktora gittim doktorumda ilacımı değiştirdi şimdi yeni bir ilaç kullanıyorum cetryn isimli ama tedirgin oluyorum içerken acaba zarar veriyor mudur diye. Hamileliğinde alerjisi olan ya da bu ilacı kullanan var mı?