Merhabalar maksat muhabbet olsun diyerekten merak ettiğim şu var aşermek hissi nasıl bir his? Bir arkadaşım onu yemezsem ölecem sandım, titreme geliyor, şekerin düşüyor, hayalini görüyorsun birden demişti.. Öyle mi yoksa klasik can istemesi mi? Sizin hisleriniz nelerdi merak ettim?