Guloo123 amin hepimizinkini, benim de hamileliklerim zor geçiyor, kızımda aylarca kanama yaşadım, kortizonlu haplar, aylarca serumlar neler çektim ki zaten sancı ile gidip kordon dolanması sebebiyle doğum yaptım, ilk kızımı 40.haftada kordon dolanması sebebiyle kaybettim, şimdi ki kızımda da en başından beri plesanta aşağıdaydı hep yattım da çok şükür düzeldi, ve benim genelde plesanta erken yaşlanıyor, her gebelikte kan sulandırıcı iğne kullanıyorum flan, cidden annelik zor, Allah hepimize yardım etsin, hepimiz sağlıkla kavuşalım bebeklerimize