Hanımlar bat 15 iki gün var adet sancım var ama üç gün önceden başladı normalde olacağım zaman olur kaşık ağrısı bel küreği ağrısı rahim genişlemesi bide bugün test yaptım negatif hala umudumu kaybetmiyorum belki geç döllenme diyerek böyle olupta hamile olan var mı