Biraz desteğe ihtiyacım var arkadaşlar. Bugün 6 hafta 3 günlük kalp atışı duyabiliriz diye doktora gittik. Ultrasonla baktı doktor duyamadı. Beni renkli ultrasona gönderdi özel hastane ücreti 2.500 TL. Alttan ultrasonla bakabilirmiş bana öyle bişey söylemedi. Direk renkliye gönderdi. Ne diyorsunuz oraya yönlendirmesinin bi sebebi varmıdır. Neden alttan bakmak istemedi