6.haftadan beri ben de öyleydim. Sadece gece uyurken bulantı hissetmiyordum. Uyandığım an bulantı da değil çok garip bir mide hoplaması yaşıyordum. 8.haftada bulantı ilacına başladım. Başlarda yemek yiyemedim ama bulantım hafiflemişti. Sonra bulantım çok azalmıştı ama akşam ne yersem yiyim çıkarıyordum. 10.haftadayız 3 gündür akşam da yiyebiliyorum. Enerjim de biraz yerine geldi. Dünyam kararmıştı 😅