12gebe15birisi Kızlar 39 hafta gebeyim yakın zamanda doğuracağım inşallah Ağrı devlet doğumhane hakkında tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz ebeler nasıl ve süreç nasıl oluyor çok korkuyorum
Asli54 12gebe15birisi ben doğurmadım devlete gidiyorum sezaryen olucak ama bugun nst ye bağlandım yerde biri normal dogum yapıcaktı tek ti sancı odası ebeler hemşireler ilgileniyordu devamlı sırtını faln ovuyordu napması gerektini söylüyordu cok güzel davranıyorlar