Ceydaaas1 Ben de devlette yaptırmıştım canım iki hafta önce. Radyolog açıklama yaptı bana, önce ben inceleyeceğim sonra rapor yazdıracağım sonra sana göstereceğim dedi. Öyle de yaptı, en son bana gösterdi ama cihazı farklı olduğu için ben pek bir şey anlamamıştım. Bana kağıtta rapor ile bir ultrason görüntüsü verdi, muayene olurken doktoruna gösterirsin dedi. Arkadaşların dediği gibi mi diye e-nabıza baktım bende gözükmüyor. Sana rapor tarzı bir şey vermedi mi ayrıntılı bakan doktor?