Dün gece başlayan şuana kadar geçmeyen bir alt karın agrım var sancı gibi değil gaz gibi değil adet olacakmış gibi yada böyle ayaklarımızı üşütürüm de agrır ya öyle çok fazla değil ama rahatsız ediyor bu yalancı sancı mı oluyor kontrolüm cuma günü acile gitmem gerekir mi hareketleri iyi ama tedirgin oldum yaşayan var mı