Mirhas33 Adetime 5 gün var gebelik testi yapsam çıkar mı hangi marka alayım kan pıhtılaşmam var gebelik varsa erken öğrenmem lazım göğüslerde hassasiyet var
Aysee1123 Mirhas33 Her marka her eczanede bulunmuyor zaten erken gebelik testinde eczanede sorun en iyisini verirler
Burcak61 Mirhas33 awox yapın ama ben Regl iye bir gün kala test yapmıştım çok silik bir çizgi çıkmıştı kan değer”m de 48 çıkmıştı o yüzden bekleyin bence biraz daha
Rusapolat Mirhas33 bende 5 gün kala yapmıştım. Silik çizgiyle gösterdi şuan 4+3 üm. Dün gittim kese görünmedi çok erken dedi. Biliyordum zaten😂 beta baktı baya yükselmiş haftaya kese için tekrar gidicem 🫶🏻
Edosum Mirhas33 ben normal bir kaset testle öğrendim ama eczanede erken gebelik diyin en iyisini veriyorlar fiyat olasak biraz pahalı