irem4_rc Kızlar belimin sol tarafı fena ağrıyor sanki belim ikiye ayrılacak gibi bunu bi çaresi var mı yok mu ya
Bebekmert irem4_rc canım daha dün doktor randevusu da aynı sorundan şikayet ettim ama çaresi yok magnezyum düzenli kullanmaktan başka . Doktor kemikler genişliyor doğuma hazırlık süreci normal bu ağrılar dayanman lazım dedi bende 35+3 teyim
irem4_rc Bebekmert bugün de benim kontrolüm vardı magnezyum yazdı doktorum ama eczanede yok depolarda da yok ne yapıcam bilmiyorum ama geçti bugün ağrı inşallah ağrımaz bidaha