Merhaba, amh dusuklugunden dolayi bugün doktorum tüp bebek sürecini baslatmami söyledi. Ege üni ya da şehir hastanesine basvur dedi. Burada süreç nasıl oluyor hangi doktorları önerirsiniz? İlk hakkim olduğu için devler karşılıyormuş. Özel mi düsünmeliyim fikirleriniz neler