Gebelik istiyrm son 8.aydir hiç oluşmadı (5 yaşında kızım var son 3 yıldır ikinci bebek istiyrm ve iki dış gebelik gecrdim sol tüpüm alındı ) hormon testlerim rahim filmim genetik testim hepsi yaptrdm ve sorun yok o yuzdn güzel güçlü bı folik asit kullanmak istiyrm öneriniz nedir ? Doktor imom primo vermişti memnunmusnz daha önce kullanmistm ama etkisini görmedim