Hshshzgsghzhshs Kızlar doğum yapalı 13 gün oldu ama bebeğim ne acıkınca ne altı açılınca ağlamıyor acıkınca elini emmeye başlıyor öyle anlıyorum normal mi ağlamamasi her bebek ağlamak zorunda mı yada beni andinlatin ya ilk çocuğum hani bilmiyorum ondan 🥺
Ays_dmr Hshshzgsghzhshs benimki de pek ağlamıyor aşırı acıkmadığı sürece,doktora söyledim daha iyi günlerin dedi bir kaç haftaya açılır dedi ve 10 günlüğüz şuan
Sema2019 Hshshzgsghzhshs dogumdan sonra yoğun bakimda kaldi mi genel olarak yoğun bakimda kalab çocuklar orda verilen ilaclarn etkisiyle bi süre aglamiyirlar yegenimde öyle olmuştu ilaclarn etkisi tam bittikten sonra normal bi bebek gibi herseye aglamaya basladi
bkdusunenanne Hshshzgsghzhshs benim bebişte bi kaç hafta ağlamamıştı ondan sonra 6 ay ağladı bence sizin için güzel bir şey bebiş zorlamaz sizi Dr bi sıkıntı görmüyorsa keyfini çıkartın
Hshshzgsghzhshs Dün gazı vardı onda da ağlamadi ben çıkaramaya uğraştım sonra çıkaramadı uyudu kaldı iki saat sonra kendi kendine çıkardı
KumpirsMom Hshshzgsghzhshs mesela doğarken felan ağladığını duydunuz mu yoksa doğduğundan beridir hiç mi ağlamıyor ? Hiç tecrübeli değilim şuan fikir yürütücem belki siz her an ihtiyaçlarını karşılıyor ve onu huzursuz bırakmıyorsunuzdur ağlamıyordur ama hiç doğduğundan beri ağlamadıysa doktorunuza sorun bence bende merak ettm
Hshshzgsghzhshs KumpirsMom yok doğar doğmaz ciyak ciyak ağladı sonra ilk zamanlar acıkınca da ağlıyordu kuvezde kaldı 4 gün erken doğum oldu benim ama eve geldiğimizde beri öyle pek ağlaması yok belmide dediğiniz gibi ben uyandığını görür görmez ihtiyacını gideriyorum ondan mı acaba
Sema2019 Hshshzgsghzhshs evet yengem yeni doğan hemsiresi hatta prematüre doğan bebeklere bakiyor ve malesef çocuklar uyusun diye ilaçlar veriliyor çünkü normla bebekler gibi ağlayıp durmazlarsa hepsine yetişemezler bi hemsire 4 5 bebekte mesul oluyor korkmayin umarm sadece bundan kaynaklıdır bol bol emzirin bol bol tuvalete ciksn ilaçların etkisini kaybeder insaAllah çok gecmis olsn Allahim sizlere bağışlasın ❤️
Ozgehi Benim oğlum 4 buçuk yaşında bebekken neredeyse hiç ağlamıyordu hareketlerinden belli ediyordu ne ihtiyacı olduğunu anlıyordum hiçbir sorunu yok sağlıklı çok zeki bir çocuk. Şimdi de 10 aylık kızım var o da ağlamaz pek yapıdan kaynaklı olabilir
Tugba_uz Hshshzgsghzhshs benimde 14 gün oldu doğalı hiç ağlamıyor beşikte biraz ıkılıyor öyle anlıyorum açıklığını 37+5 doğdu