Mugum46
Bence aşırı aşırı çoklu bir menüye gerek yok,
Başlangıç olarak; Tarhana, mercimek, yayla veya ezogelin çorbası olabilir..
Sonrasında herhangi bir et, tavuk yemeği olabilir, tavadayken sulu güzel oluyor ama bence fırında yapılırsa daha iyi fırına yanına doğranmış patates soğan biber falan da atarsın soslayıp da hepsi pişince malzemesi de çok çıkmış olur..
Yanına pilav yada bulgur pilavı güzel gider zaten..
Ortaya da elindeki malzemelerle salata koyarsın..
Bir de istersen bir çeşit zeytinyağlı yaparsın severlerse (taze fasulye falan) yeter yani.. İstersen de kolay hafif bir tatlı yaparsın yemek sonrası çayla koymaya..