GEBES3 bende aralıkta düşük yaptım
3 ay mola verdik
Bu hafta yumurlama döbemi değerlendirmesi yapacağız inşallah
Ya ovülasyon bende almıştım ama hiç kullanmadım, regl bittiktenn 4-5 gün sonra şeffaf akıntı geliyor yumurtlama günümü oradan anlıyorum.
Belki diğer ay kullanmayı denerim,