deletenmom1841 canım tetanoz aşısında böyle reaksiyonlar olabilir çok şiddetli baş ağrısı ve bulantı yoksa telaşlanma.iğne yamukluğunu anlamadım keşke değiştirseymiş yapan kişi yani 🙄 ama o da en fazla vururken acı verebilir sonrasındaki reaksiyonla alakalı olduğunu sanmıyorum. şişlik kızarıklık hareket kısıtlılığı tutulma gibi yan etkiler olabilir hiçbirşey sürüp ovma o doğru değil sadece soğuk uygulama yap buz falan bir de ağrı kesici alabilirsin geçmiş olsun canım