Ozlem93333 Kızlar 12. Haftada hala bel ve kalça ağrısı normal mi? Yaşayanlardan yorum bekliyorum☺️bazen çok çok fazla belim ağrıyor anormal derecede
Ozlem93333 Anladım kızlar teşekkür ederim. Benim yürürken belim ayrılıyor sanki😁😁en doğru tanım bu benim için