Esrayusuf hiç düşüğüm yok Benim ama kızımda preeklampsi yaşadım doktorum preeklampsi yaşayan inşanlaron kandaki pıhtılaşma oranın fazla olduğunu bu yüzden yaptırmam gerektiğini söyledi ve şimdiki bebeğiminde kalp atışı düşük dedi nitekim çıktı da yüksek düzeyde pıhtılaşma araştırma hastahanesine hemotoloji bölümüne gittim anlattım kadın Doğum doktorum istedi falan diye yaptılar