Yok artık böyle baslık mı olur demeyin. Biz bizeyiz diye rahat soruyorum. Baska soracagım kimse yok cunku az once farkettim 😔😔 ben genelde catlaklarjn göğüste, bel de, göbek cevresinde, basenlerde ya da bacaklarda olur diyr bilirim. Aman allahım az once bi farkettim ki resmen camasırımın altında kalan pop bölgesi kırmızı kırmızı catlamıs inanılmaz kötü görünüyor 😣😣 ve ben camasırımın altında kaldığı için farketmemişim bunca zaman. Orayıda kontrol etmedğim için sok oldum. 30 haftalıgım. Kim bilir kacınco haftada basladı. Catlagım yok diye sevinirken meger bir sürü catlagım varmıs 😯 benim gibi olan var mı ??