sena0104_ Arkadaslar 32.haftamda çalışabilir aldım 34 de gidip çalışamaz a çevirdim ama e devlette sadece çalışabilir olan rapor gözüküyor altinda çalışır-aktarma var yaziyor çalışmaz olanda işlenmesi gerekmiyor mu muhasebeci mi girmemiş bilen varmi?
deniz_95 sena0104_ canım çalışamaz raporunun süresi belli olmadıpı için doğumda bir rapor daha alıyorsun o rapor işleniyor
Seyma_yldzz sena0104_ benim de şuan öyle sadece çalışabilir raporu gözüküyor doğum yaptıktan sonra alacağınız raporu gönderiyorsunuz onu işliyorlar
deniz_95 sena0104_ doğum yapınca yeni rapor verecekler size. Çalışamaz raporu alana kadar ki normal maaşınızı şirket verecek zaten. Sonrasında doğumda sise verilen raporla da çalışamaz raporu aldığınız süredeki parayı alırsınız. Kim ne kadar çalıştığınızı nereden bilecek anlamadım. İşyerinize zaten kqğıdı verdiğiniz için iş yeri ne kadar çalıştığınızı bilecek ki zaten
Seyma_yldzz sena0104_ kurumunuza ilettiğiniz için onlar şuan sizin hangi haftada çalışabilir raporu aldığınızı ne zaman çalışamaz raporu aldığınızı biliyorlar. 2 belgeyide gönderiyorsunuz ancak çalışamaz raporunu işlemiyorlar doğuma kadar. Çalışabilir raporu gözüküyor çünkü siz doğuma kadar çalışmadığınız günlerin ücretini alacaksınız doğum ücreti dediğimiz aslında bu oluyor. Doğum yaptıktan sonra aldığınız raporu iletiyorsunuz onu en son işliyorlar.