Busrabbygt
3.5 yaşında çocuğum var 25 haftalık hamileyim doğumda 4 senem oluyor ilk sezeryanımın üzerinden geçen zaman Ben yaşamadım fakat istiyordum doktoruma danıştım daha sonrasında 2-3 doktora daha sordum 2.5-3 seneden sonra normal doğum mümkünmüş Fakat bu riske girmeye değer mi dedi doktorum Allah korusun fazla ıkınma kendini kasma sonucu dikiş patlaması olabilir o zaman koma da kalabilirsin uzun süre hatta geri dönüşün bile olmayabilir eğer bebek doğum pozisyonunu almış açılman çok fazla ise kontrolü bir şekilde mecbur normal doğum yaptırılır onun dışında önermiyorum dedi Ablam ile konuşmuştum bu konuyu bir kere üstten kesmişler seni zaten bir de alttan niye kestiriyorsun demişti