Tugba2794 Kelebek671 bulantı hapı ve serumuna rağmen şiddetı gecmıyordu o yuzden hep ac duruyordum maalesef:( 17. Haftadan sonra kendıme gelmeye baslamıstım
acelyaprak Kelebek671 3 ay boyunca sadece kaşarlı domatesli tost ve zeytin yiyebildim 🥲 birşey yiyemediğim için de vicdan azabı çekiyordum ama zaten ilk 3 ay depolardan besleniyormuş bebişler o yüzden kendini strese sokma 🌺
newmommmyy2 Kelebek671 bende sözde balıklar avokadolar yumurtalar falan filan mis gibi beslenirim çocuk için diyordum hamileliğin ilk tokatını yedim ve 3-4 ay sadece salatalık ve tostla beslendim 😅 neyseki bebeğim sağlıklı çok şükür
Bus-2025 Bende ilk 3 ay resmen aç gezdim su dahi içemiyordum zayıfladım çok üzülüyordum bebek aç kalıyor diye ama doktor o senden depolardan alıyor şuan rahat ol dedi takıyordum ama şuan bebek sağlıklı 25 gün ileride gidiyor iri bir bebek şuanda
mrp2023 Kelebek671 ben tost ve simitle 3 ayı geçirdim malesef su bile cok içemiyordum idrar yolunda enfeksiyon çıkmıştı
Krystal Kelebek671 Bulantım yoktu başlarda sadece iştahsızlık vardı. Bebeğin belirginleşmemiş dediklerinde hırs yaptım bebeğe kilo aldıran yiyecekler neymiş diye baktım yedim içtim zorla 😅