minismom Ben ikinci lohusalığın daha rahat geçeceğine inanıyorum. Mastiti de yaşama olasılığımız daha düşük çünkü süt kanallarımız genişledi bir kere. Olursa da şayet bakarız çaresine. Göğüs ucu yaraları fenaydı hakikaten ama onun da deneyimini yaşadık, garmastan pomat hemen geçiriyor. Sürünmeyiz Allah’ın izniyle içinizi ferah tutun.