Ebrarr_6 Hanımlar sezeryan doğum yaptım 8 ay önce bebeğim 8 aylık ama henüz regl olmadım en son 40. Gün bitti sizce normal midir
minikbebegim06 Ebrarr_6 1 seneye kadar normal demislerdi ama doktora gidip sorsanız daha iyi olur muayene ederler hem sorun var mı vs söyler