Busra2709 Beta değeri artışı iyiymiş aslında kimyasal gebelikte bu kadar sanmıyorum belki de rahîm kalınlaşması tam olmadığından tutunamadi dış gebelik olmaması daha iyiydi hani insan artık Hamile kalınca bile dış gebelik olmasında diye korkar düşünür oldu hakkında hayırlısı olsun inşallah bundan sonra sağlıklı gebelik oluşur inşallah