Kelebek671 Merak ettiğim şeyler var hcg ye (17458) göre 7 haftalık hamile gösteriyorum 7 Mart’ta kese göründü ama bebişten kalp atışını göremedik ve duyamadık biraz daha bekleyin dedi bu normalmidir ? İkinci olarakta 31 Ocak son adet tarihim son adet tarihime göre beta hcg normal mi ?
gokcekocyigiit Kelebek671 öncelikle hayırlı olsun gebelik haftası betaya göre değil, son regl başlangıç tarihine göre hesaplanır, genelde kese görüldükten 2 hafta sonrası da kalp atışı duyuluyor, sağlıkla ilerlesin, hayırlı haberler alın 🌸
elifuslu1002 Kelebek671 bizde de böyle olmuştu düşüşle sonlanmisti bunu sizi korkutmak için söylemedim tabiki. 8 haftaya kadar kalp atışı olma ihtimali var muhtemelen size 2 hafta bekleyelim demişlerdir bu süreçte kalbi ata bilir.
Tugcemiss- Kelebek671 geç dollenmede olabilir ben doktora gittim ilk gordu kesimi 6 hafta dedi 1 hafta snra gel kalp atisini duyalim gittim kalp atisini duyduk ve 6 haftalik dedi doktor dedm gecen hafta okadardi gec dolllenme olabilir adet tarihini ileriye atabiliyorlsr bazen suanda adet tarihimle de 3 gun oynuyor