Barlasduha Merhaba arkadaşlar iyi akşamlar doğum yapalı 2 sene olacak ben doğum parası süt parası almadım bilmiyordum arkadaşım söyledi onlar almış sosyal yardıma gitsem başvuru yapsam verirler mi 2 sene olacak ama 2 sene önce doğum yaptım bilmiyordum o zaman
ddefnos Barlasduha e devlette göründüğünü soyluyorlardi geriye dönük buradan okumuştum bi kontrol edin isterseniz
Aaasmiinn Barlasduha Ben ikinci bebek için olan 400 tl yi almak için gitmiştim, ilk bebeğin 300 tlsi almamışsın dediler sistemden görünüyordu almadığım, bilmiyordum yani. İkisini birlikte 700 tl ptt ye yatırdılar.. o esnada ilk kızım 2 buçuk yaşındaydı.
MonaHale Sosyal hizmetleri telefonla arayın işlem yaparlar gitmenize gerek yok doğum parası için Emzirme ödeneği SGK verir 170′i arayın
Aaasmiinn Barlasduha ihtiyacınız varsa gidin bakın derim bişey kaybetmezsiniz, sistemden bakıp bilgi vereceklerdir size. Dediğim gibi ben ikinciyi alayım derken iki buçuk yaşında olan birinci çocuğun parasını da aldım..
5134 Barlasduha Bir yıl duruyor PTT hesabınız da sonra parayı çekmezseniz geri iade oluyor sosyal hizmetler kurumuna.Ben böyle biliyorum.8 yıl önce almıştım 600 TL ama doğumdan 1 ay sonra aldım.
Aaasmiinn 5134 Ben ilkinde bilmiyordum böyle bişey ikinci çocuğumda öğrendim, ikinciyi alayım derken birinciyi de almamışsın dediler ikisini bir yatırdılar ptt hesabına.. o esnada ilk çocuğum tam 2 buçuk yaşındaydı.
Oguzela Ben iki sene önce doğum yaptım bana vermediler eşim asker o yüzden mi acaba hiç birşey alamdım
Barlasduha Oguzela benim eşimde polis ben bilmiyordum bilsem başvuru yapardım arkadasimin eşide polis başvuru yapmış 700 lira almis
Barlasduha Aaasmiinn gittik az önce geldik alamadım eşim polis olduğu için emniyetle görüşmesi lazım dedi 4c kapsamındaymis gorusecek bakim