Minyonannecik kızım şu an 3 yaşında, karnımda hep uyurdu, çok nadir hareket ederdi, korkup defalarca nst ye gittim hatta ama bir sorun yoktu, ve bugün hala uyku düşkünü, sakin bir çocuk, ama karnımda ki pıtırcık hanım uyumuyor da uyutmuyor da, ve çok hareketli 😄 eğer ablasında ki gibi tutarsa ben de yandım