Mickeylover eğer agri birden artıp geçiyorsa ve 10 dakika gibi belirli aralıklarla oluyorsa bu bir doğum sancısıdır ancak gün içinde sürekli ağrıyorsa ya da 1-2 kere oluyorsa sancı değildir. Çok iş yapmak, uzun sürek yürümek ya da ayakta kalmak bahsettiğiniz ağrıyı tetikleye bilir . Son 1 2 ay kala çok şiddetli agriniz varsa ne olursa olsun hastaneye gidin hem riske atmayın hemde içiniz rahat olsu ve her doğum su gelerek başlamıyor öncesinde sancı , nişan, kanama gibi belirtiler ola bilir su hastanede doktor ,ebe gibi görevli tarafından da patlatıla bilir. Ağrınız karın alt bölgesinden ,kasıktan, ve belde başlaya bilir her ağrıyı takip ederken değerlendirmek gerekir.