Beybyi Kızlar nişan vs bı şey geldi mi sanciniz var mı durumunuz nedir bende arada rgl ağrısı gibi ağrı oluyor aşağıda çok ağırlık hissediyorum ayağa kalkarken de zorlanıyorum uyurken de uyuyamıyorum doğuran var mı aramızda
AnayimBenAna_ Beybyi 37+5 kasılma gibi bebek karnımda geriliyor o an çok rahatsız oluyorum canım acıyor onun dışında bişey yok yürürken penguen gibi yürüyorum ağırlaştım zaten 5 gün sonra planlı sezaryenimiz var 🌸
Starkmama21 Beybyi 38+1 vallaha her gece doğuracam diyip doğurmuyorum 🤣🤣Ağrı dışında hiç bir belirtim yok yarın doktor kontrolüm var 🤷♀️
Serife2709 Beybyi benimde arada adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor zaten nst de de sancı çıkmıştı hafiftir ama ha bugün doguracam ha yarın diye geziniyorum ortada yürümek bile işkence oldu resmen
Beybyi AnayimBenAna_ yaa maşallah yakınmış sizinde bende de aynı şekilde bebek kendini gerince ağrı giriyor
Starkmama21 Beybyi bebiş kendini çok kasıyor vajinamdan firlicak gibi hissediyorum son 5 gündür bel ve kasık ağrısı var bir hafta önce nst’ye girdim hafif sancım bu gün yine girecem bakalım ne durumdayım 💐
Edaaltnkynk 36+5 karnımda artık hareketleri çok çok belirgin, ve bazen başının baskı yaptığını hissediyorum aşağı kısıma bazen de elektrik verir gibi bir sancı oluyor
Momof1a Ben çok baskı hissediyorum, yürürken artık çok zorlanıyorum. 37+3 olduk. 38+4te planlı sezaryen var. Kasılmalar henüz beni yormuyor ama baskı inanılmaz.
yildizz83 Beybyi 40+2ydim bugün kontrol diye geldim acil sezeryana alındım kordon dolanmasından nişanım gelmişti 2 gün önce ama hiç sancım vs yoktu bebeğin kafası çok yukarda demişti doktorum hareketler falan full yaptım ama açılma vs olmadı hiç Rabbim kolaylaştırsın doğumlarınızı inşallah ben heycandan uyuyamıyorum 🥹🥹
Edamy 38+0 hiç bir gelişme yok bekliyorum ya haftaya olur gibi hissediyorum ya da gününü dolduracak biraz keyifçi kızım yeri rahat ☺️
babyUras_ Beybyi 38+3 olduk şuan adet ağrısı gibi ağrım var ama geri geçiyo genelde 😅 burda okuduğuma göre nişanım geldi yarım saat önce ama nişan mî ondanda emin değilim 😅
Edanursoylu Beybyi 37+2 haftaligim baskı kasılmalar hepsi çok yoruyor. 39+1e planlı sezeryan verdi dahada var günümüz bakalim hayirlisi 🌸
yildizz83 Ahsensmom doktorum nst sonucunun pek iyi olmadığını söyledi doğum esnasında kordon dolanması olduğunu söyledi
Kahvesever12 Beybyi 38+4 üm bugün muayenemiz var , ara ara regl ağrısı gibi ağrılarım oluyor nişan vs gelmedi. İki gündür de tansiyon düşmesi çok yaşıyorum başım dönüyor ayakta duramıyorum korkutuyor bu da
Deryadry Beybyi ay amanın😂40. Haftada kendi doğmazsa sezaryen diyor doktorum,sezaryenden de korkuyorum