Imasleeper Beybyi benim burnum eğriydi kbb doktoru yaptı ama kimse anlamıyor estetik olduğunu öyle iyi yaptı gata da yaptırmıştım doktorun ismi de ömer ama soyadını hatırlayamadım
Ebrcmal Ben 3 ameliyat oldum 1.si Samatya Hastanesi’nde aslında güzel oldu fakat zamanla tekrar egrildi 10 sene kadar sonra 2. Yi bezmialemde oldum olmadı doktor tekrar yaptı 3. Yu şuan iyi gibi nefes aliyirum bariz eğrilik yok dogalliktan yanayım