nurdaaan_66 Halisedgn 34+2 deyim bende arkadaşlar 32. Haftamda benimde sancım çıktı nstde yüksek ama ben hissetmedim yatış yaptılar düşüremediler sanciyi bende imza karşılığı çıkış yaptım. Bu haftaya kadar geldik nstmde halen sancı var ama
edads Halisedgn benimde sertlik oluyor hemde çok sık nst çekilirken hiç olmazdı o sertlik bir türlü denk getirememiştim. Geçen gün denk geldi işte ve sancı çıktı bir gün yattım