Hayat güzel artmış 1 2 gün daha versen yeterli olur ben de devlet hastanesinde acild ederdim 2 sefer qrtış iyiydi sağlıkocağında verdim 4 gün sonra sadece 2 kat artmış 4 bin çıktı 2 gün sonra da şehir hastanesinde verdim 3200 çıktı düşmüş gibi geldi qma laboratuvar farklılığı diyen de vat çok küçük kese göründü 2 hafta sonra yine gel dediler de hafta cuma gidşcem 10 gün oluyor en azından progestan verdi doktor akşam kullandım çok başım döndü kasık ağrım Bel ağrım da var dua et canım inşallah sağlıklı büyür Allah senin xe sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canımm