Arkadaşlar merhaba ikiz gebeyim dünden bu yana sancılarım var nst de de çıktı serviks 26 imiş kısalmış ve idrar tahlili için vajinamı silerken böyle mukus gibi kahverengi bi şey geldi yatış önerdiler istemedim korktum açıkcası gurbetteyim annem başka şehirde yaşıyor benim gibi bi durum yaşayan var mı erken doğum yapan ilk gebeliğim 😢