Aysezey benimde yaraymis gibi sancı gibi kasık ağrım oluyor doktora söyledim alt tarafta olduğundan öyle dedi baskı uyguluyormus tabi benim 1. De sezeryandi ister istemez ağrı yapar 2 hafta sonra yine gel takip edelim dedi vitaminlerini kullan ve güzel beslen dedi Allah’ım sağ salim kucaklamayi nasip etsin ben çok üzüldüm ve korktum canım yavrum kendimi çok suçlu hissediyorum