Asliisahnr Kızlar bugün kontrolüm vardı 27+1 haftalık 1 kilo 100 gram bebeğim doktor karın çevresinin küçük olduğunu gelişimde gerilik olduğunu söyledi başına gelen var mı ne yapabilirim meyveyi biraz arttır ve iki hafta sonra kontrole gel takip etcez dedi
06haziran Asliisahnr bana kalırsa hiç korkma karın çevresinin büyük olmasından çok çok daha iyi, istediğin gibi beslenebilirsin şu an yani canının çektiği her şeyi ye kilosu gayet iyi bu arada maşallah kafana takma
Mrrrrrv Asliisahnr benimde 24 de başladı gerilik 2 hafta geriden geliyor düzenli kilo alıyorsa sıkıntı olmaz dedi Dr şuan 37 yim 2400kg minyon bir bebek olacakmış
Selin3434 Mrrrrrv ilk defa bu haftada da böyle bi durum oldu bebek haftasiyla uyumlu dedi 27 haftaligim plesentada da kireclenme var
Mrrrrrv Selin3434 bende hiç bi sorun çıkmamıştı Dr minyon olacak demişti şuan 39 oldum geçen hafta 2600 dü
Selin3434 Mrrrrrv benim 3. Gebeligim diğer bebeklerim gayet Kilosu yerinde doğdu 38 haftalık birini 3300 birini 3500 dogurdum. Ama hiç bir sorun yoktu bunda plesantadada kireclenme var endiseleniyorum
sinemmantas Kızlar bebeğim çok küçükmüş 37 haftada doğum dedi benim gibi olanlar varmi taktik acillll