Kızlar bugün hastaneye gittim perinatoloji doktoru rahim duvarı düzensizliği var takip edeceğiz dedi anlayamadım ne demek istedi adet düzensizliğin var mı çok oluyormusun ağrın oluyormu falan sordu adetim hep düzenli çok olmuyorum bi son reglim pıhtılı oldu ilk defa